Innovatieplatform NVZ

Dagelijks werken de Nederlandse ziekenhuizen aan grote en kleine innovaties om de kwaliteit van zorg en de veiligheid van patiënten nog verder te verbeteren. De branchevereniging van de Nederlandse Ziekenhuizen (NVZ) wil deze innovaties op één plek bij elkaar brengen en het delen van kennis en ervaringen stimuleren. Samen weten we immers meer en zo kunnen we het succes van innovaties vergroten.

De NVZ heeft ons gevraagd creatieve concepten te ontwikkelen waarmee we de verschillende initiatieven onder de aandacht van relevante doelgroepen kunnen brengen. Een belangrijk onderdeel van de brainstorm is slimme online targetting van de doelgroepen. Waar zitten ze en met welke kanalen en (creatieve) aanleidingen kunnen we ze bereiken?

DIGITAAL THUISHONK

Voor alle innovaties in de zorg

Het digitale thuishonk van deze campagne zal bestaan uit een online platform waar ziekenhuizen de verschillende initiatieven op eenvoudige wijze kunnen presenteren. Dit platform wordt deze zomer gelanceerd en gaat een belangrijke rol spelen in de nationale week van de patiëntveiligheid later dit jaar.

Nieuwsgierig? Je kunt je alvast aanmelden op www.patientsafetyinpractice.com, dan krijg je een seintje wanneer het platform live gaat.

 

Nieuwsgierig hoe we jouw doelgroepen online kunnen bereiken?