Merknaam en huisstijl Qwiksense

 

Wie niet groot is, moet slim zijn. Daarom hebben we voor QwikSense, naast een verse huisstijl passend bij de nieuwe positionering en nieuwe merknaam, ook slimme en knettereffectieve marketingconcepten bedacht. Alle pijlen gericht op dat ene doel: de wereld veroveren.

De afgelopen maanden hebben we samen met ReFit… wacht even, QwikSense, hard gewerkt aan de ontwikkeling en positionering van dit nieuwe merk. Een nieuwe naam die niet alleen beter aansluit op de ambities van dit jonge bedrijf om de wereld van klimaatbeheersing te veroveren, maar ook nog eens vertelt wat ze doen: verkwik betekent revitaliseren in het Afrikaans en sense natuurlijk waarnemen.

Qwiksense

De nieuwe naam van ReFit

Een nieuwe naam betekent ook tijd voor een nieuw logo. Daarom ontwikkelde EPIC een huisstijl die aansluit bij de ambities van QwikSense, past bij de fase waarin ze zich bevinden en een innovatieve uitstraling heeft voor de (zakelijke) markt waarin ze zich bevinden. Van beeldmerk en visitekaartjes tot aan presentatietemplates, alles is in een nieuw jasje gestoken.

En dat is nog maar het begin, want we hebben voor QwikSense ook een creatieve marketingstrategie ontwikkeld om te bereiken wat ze willen: de wereld veroveren. Nieuwsgierig naar wat ze allemaal uitspoken? Volg dan QwikSense op Twitter, Facebook of check hun blog.

 

Ook een nieuwe huisstijl?