OVER
ONS

EPIC is een creatief marketingbureau. We ontwikkelen creatieve strategieën, campagnes & middelen voor organisaties die meer rendement willen halen uit hun marketing en communicatie.

Creativiteit vanuit een strategische basis, zodat in uitvoering middelen en media slim worden geïntegreerd, naadloos op elkaar aansluiten en vooral resultaat boeken. Zo helpen we onze klanten (opnieuw) invulling te geven aan hun marketing en communicatie.

Vragen van onze klanten lopen uiteen van het ontwikkelen van een creatieve marketingstrategie of activatiecampagne tot aan het optimaliseren van bestaande communicatiemiddelen zoals een website, direct mailing of brochure.

Full stack marketeers
EPIC is een creatief marketingbureau opgericht in 2011 door Dennis en Rob, omdat ze vonden dat marketing en communicatie anders moest. Geen creatief om het creatief zijn, onuitvoerb… wacht… eerst even dit… Dennis? Rob?

Dennis Knetemann

Creatief strateeg

Dennis groeide op in Den Haag en onderhield als 15-jarig groupie een zelf in elkaar geflanst fanblog van Anouk. Sindsdien zit de liefde voor het internet diep. Hij blogt al jaren regelmatig op zijn eigen openbare kladblok www.kekness.nl. Vakgerelateerde blogs verschijnen o.a. op Marketingfacts en Dutchcowboys. Hij is liefhebber van (zoet) speciaalbier en deze sport hij er weer af in de gym.

Wil je Dennis beter leren kennen? Mailen kan op dennis@epic.nl, bellen of appen op +316 2499 5115 of via één van de kanalen hieronder.

Rob Mommer

Strategisch creatief

Geboren Limburger die in ieder nadeel ook direct het voordeel ziet. Liefhebber van strakke deadlines en focust op het resultaat. Verruilde op zijn 12de de trompet voor een racefiets, maar haalde nooit meer het profpeloton. Zit in zijn vrije tijd graag op de racefiets of aan een visvijver. Nu bezig met het opknappen van een motor. Naast co-founder van EPIC ook de logistieke baas van PLEK.

Wil je Rob leren kennen? Dan kun je het best even bellen op +316 41212162. Mailen kan op rob@epic.nl en connecten kan via onderstaande kanalen.

Full stack

Pardon our French, maar full stack is gewoon een lekkere term voor ondernemend en allround. Ons op het lijf geschreven, omdat we ons niet alleen strategisch bezig houden met merken, maar ook graag onze handen uit de mouwen steken. We ontwikkelen niet alleen de strategie of het concept, maar zorgen er ook voor dat mooie plannen worden uitgevoerd. Dat vraagt om een andere benadering van marketing en een ander soort marketeer.

Daarnaast werken we vanuit onze uitvalsbasis in Amsterdam nauw samen met andere ondernemende creatieven. Ontwerpers, programmeurs, UX specialisten, animatoren en/of social- en SEO-specialisten: zo zorgen we ervoor dat onze ideeën tot in detail episch worden uitgevoerd.

Digital adults

Bijna dagelijks geven nieuwe technologieën, media en kanalen ons de mogelijkheid om anders te communiceren. Dit biedt nieuwe kansen voor onze klanten om hun doelgroep(en) te bereiken. Onze open cultuur gericht op samenwerken zorgt ervoor dat we op de hoogte zijn én blijven van nieuwe ontwikkelingen.

We zijn offline opgegroeid, maar digitaal volwassen geworden. De perfecte combinatie om te snappen wat traditionele middelen en media voor je kunnen betekenen en de mogelijkheden van digitaal te begrijpen. We brengen moeiteloos deze twee werelden bij elkaar, zodat we onze klanten het allerbeste kunnen bieden.

Goed verhaal?
Lekker kort ook. Maar we vertellen je graag meer over onszelf tijdens een goede bak koffie. Als wij de koffie regelen, hoef jij ons alleen nog een bericht te sturen. Deal?