Selecteer een pagina

Werk

Vragen van onze klanten lopen uiteen van het ontwikkelen van een strakke website, supereffectieve direct mailing of een flitsende brochure. Geen probleem natuurlijk. Mooi praatje, maar dat vult natuurlijk niks. Daarom hieronder een greep uit de projecten waar we onze tanden in hebben gezet. Meer toelichting nodig?

Oprecht het best

Ondernemerschap en creativiteit zijn misschien niet de eerste termen die bij je opkomen bij advocatuur en notariaat. Bij Damsté weten ze niet beter en het wordt tijd dat de wereld dat ook weet.

Flowers for life

Silk-ka is wereldwijd een toonaangevende producent van zijden bloemen. Verkrijgbaar in meer dan 50 landen en elk seizoen weer verrassend met nieuwe collecties.

Pieter

Dat we van sport houden mag geen verrassing zijn. Niet alleen door onze eigen cycloclub, maar ook omdat we nu Pieter van den Hoogenband aan een nieuwe website hebben geholpen.

Heracles

Nieuw seizoen en een (ver)nieuw(d) stadion: vernieuwingen die de Almelose club een bepaald elan geven. Een uitgelezen kans om alles onder de loep te nemen en dingen met elkaar naar een hoger plan te tillen.

Zorg in cijfers

Ziekenhuiszorg in cijfers is het jaarlijkse brancherapport van de Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen. Dit brancherapport beschrijft de stand van zaken van de ziekenhuiszorg van het afgelopen jaar in Nederland.

Swim in the gym

De SwimGym is het eerste fitness zwembad van Amsterdam, sorry, Nederland, waar banenzwemmers en triatleten onder begeleiding kunnen trainen. Trainen op elk moment van de dag, zeven dagen per week.

Leadax

Een nieuw product dat lichter, goedkoper en duurzamer is dan lood en alle beschikbare loodvervangers. Doe maar een stoere, robuuste en krachtige merknaam die ze ook in de Amerikaanse bouwmarkt een beetje kunnen uitspreken graag.

PostNL

Samen met een team van gedreven mensen weten we vorm te geven aan innovatieve concepten en mensen intern enthousiast te maken voor ideeën voor nieuwe producten en diensten.

Verzekerd van zorg

Het feit dat jij als zorgconsument aan het eind van het jaar voor een zorgverzekering kunt kiezen is het resultaat van een onderhandelingsproces dat achter de schermen plaats vindt tussen ziekenhuizen en zorgverzekeraars.

Kwaliteitsvensters

In opdracht van de Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen hebben wij de communicatiestrategie en -middelen ontwikkeld waarmee het kwaliteitsvenster is gelanceerd.

Bewust over pensioen

Een uitdagende communicatievraag: hoe laat je mensen bewuster nadenken over hun pensioen? Het verhogen van het pensioenbewustzijn is één van de belangrijkste doelstellingen van pensioenfondsen. 

Take a Byte

Byte is verreweg één van de beste, en misschien ook wel leukste, hostingproviders van Nederland. Byte heeft producten waar klanten mee weglopen en leveren service waar de meeste organisaties van kunnen dromen.

Pensioen Yara

Pensioenfonds Yara wil in de nabije toekomst vaker digitaal én gesegmenteerd communiceren met haar deelnemers. Een 25-jarige heeft immers een compleet andere informatiebehoefte dan een 60-plusser die de pensioenleeftijd nadert.

Blendle

Hoe introduceer je een journalistieke betaaldienst die zowel de nieuwsjunk aanspreekt, maar ook fans gaat werven bij jongeren die opgegroeid zijn met de gedachte dat alles op het internets voor gratis is?

Polarsteps

Stel: je dobbert midden op de Atlantische Oceaan, veegt ’s ochtends nog wat vissen van het dek en hebt ineens een supervet idee om je reis op een andere manier vast te leggen. Dat overkwam Niek Bokkers.

Universiteit van Nederland

De beste colleges van de beste wetenschappers van Nederland online. Voor gratis. Op internet. Dat is in het kort het idee achter de Universiteit van Nederland, een initiatief van onze vrienden Alexander Klöpping en Marten Blankesteijn.

Femke Heemskerk

Berefrisse pagina met alle social kanalen waarop Femke actief is. Instagram, Twitter en Facebook. Daarnaast heeft ze alle ruimte om uitgebreid te bloggen en zijn alle races en interviews terug te vinden in een media hoek.

Interbank

Hoewel veel organisaties facturen niet veel anders zien dan een noodzakelijk kwaad (wie vindt betalen leuk?), kun je facturen natuurlijk ook als kleine communicatiemomenten met de klant zien.

Tool voor ABP

Bedenk een creatief concept waarmee het pensioenfonds ABP haar deelnemers correct, tijdig en uitgebreid kan informeren over hun inkomen voor later.

Voorspel met Activia

Hoe introduceer je een journalistieke betaaldienst die zowel de nieuwsjunk aanspreekt, maar ook fans gaat werven bij jongeren die opgegroeid zijn met de gedachte dat alles op het internets voor gratis is?

ABN blikt op de toekomst

Het pensioenfonds van ABN AMRO wil graag het pensioenbewustzijn van haar medewerkers in de leeftijd van 20 tot 40 op originele wijze verhogen. Tegelijkertijd wil het pensioenfonds ook graag ervaring opdoen met nieuwe, online media en tools. 

Meer weten?

We vertellen je graag meer over onszelf, ons werk en wat we voor jou kunnen betekenen. Neem contact met ons op of maak ons blij met digitale post!