ONS
WERK

We houden van vragen op een andere manier te benaderen. Geen creativiteit om het creatief zijn, maar omdat we zo doelstellingen bereiken.

Soms betekent dat vandaag een vraag, morgen een oplossing en overmorgen resultaat. Maar we vreten ons nog liever in in waar onze klanten mee bezig zijn, hoe wij daar bij kunnen helpen en belangrijker: hoe wij ze kunnen helpen hun doelen te bereiken. Mooie praatjes, maar die vullen natuurlijk niks. Daarom hieronder een greep uit de projecten waar we onze tanden in hebben gezet.

Heracles Almelo

Nieuw seizoen en een (ver)nieuw(d) stadion: vernieuwingen die de Almelose club een bepaald elan geven. Een uitgelezen kans om alles onder de loep te nemen en dingen met elkaar naar een hoger plan te tillen. Niet alleen de marketing en communicatie, maar het bood ons ook de unieke kans om de visuele identiteit van de voetbalclub te vernieuwen.

NVZ

In opdracht van de Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen hebben wij de communicatiestrategie en -middelen ontwikkeld waarmee het kwaliteitsvenster van alle Nederlandse ziekenhuizen is gelanceerd.

Silk-ka

Silk-ka is wereldwijd een toonaangevende producent en leverancier van zijde bloemen. Met een groot internationaal netwerk worden hun producten in meer dan 50 landen verkocht. Ze zijn toonaangevend, produceren kwalitatief hoogstaande producten en weten elke seizoen weer te verrassen met nieuwe collecties.

Pieter

Dat we van sport houden mag geen verrassing zijn. Niet alleen door onze eigen cycloclub, maar ook omdat we nu Pieter van den Hoogenband aan een nieuwe website hebben geholpen.

Topsportman in hart en nieren (we hoeven zijn prestaties vast niet te herhalen) en nu adviseur voor verschillende organisaties, spreker op congressen en bijeenkomsten en ambassadeur voor enkele prachtige organisaties.

PostNL

Samen met een team van gedreven mensen weten we vorm te geven aan innovatieve concepten en mensen intern enthousiast te maken voor ideeën voor nieuwe producten en diensten.

Byte

Byte is verreweg één van de beste, en misschien ook wel leukste, hostingproviders van Nederland. So that’s the problem? Niets. Of nou ja, er zit een groot verschil tussen het beste product hebben en de wereld laten inzien dat het het beste product ís. En daar komen wij in beeld.