OPRECHT HET BEST

Ondernemende advocaten en notarissen gedreven door één gezamenlijk doel

Ondernemerschap en creativiteit zijn misschien niet de eerste termen die bij je opkomen bij advocatuur en notariaat. Bij Damsté weten ze niet beter. Meer dan honderd gedreven advocaten en notarissen die kansen zien waar anderen die niet zien. Het heeft ze tot één van de succesvolste kantoren van Oost Nederland gemaakt met een uitgebreid merkportfolio waarmee ze heel Nederland bedienen.

Voor ons een fantastisch uitgangspunt om het merk Damsté vast te leggen in een nieuw en scherp merkverhaal. Het merkverhaal dat antwoord geeft op vragen waar Damsté voor staat, wat ze onderscheidt van andere kantoren en waarom een potentiële klant juist Damsté moet bellen.

 

Alles vanuit één basis

Een goed merkverhaal zorgt ervoor dat alle neuzen dezelfde kant opstaan. Het maakt mensen enthousiast over waar we met elkaar naartoe werken. Maar een merkverhaal is meer dan mooi verhaal op papier. Het biedt houvast in marketing en communicatie zodat (potentiële) klanten het merkverhaal ook gaan ervaren.

Wij zijn Damsté advocaten en notarissen. Dagelijks werken wij met meer dan honderd specialisten aan de meest uiteenlopende vragen van onze cliënten. Gedreven specialisten denken vanuit verschillende expertises met u mee en kijken samen met u vooruit.

Zo vinden we altijd het beste antwoord op uw vraag. Dat betekent voor ons dat een oplossing niet alleen rekening houdt met uw belangen van vandaag, maar ook bijdraagt aan uw ambities van morgen. En overmorgen. Damsté advocaten en notarissen: oprecht het best.

New story, new me

En dat begint bij een visuele merkidentiteit die het merkverhaal uitdraagt. Van een passend logo en aansprekende fotografie tot aan de juiste taal, tone-of-voice en pay-off; alles moet het merkverhaal van Damsté onderstrepen.

Samen met Morskieft Ontwerpers hebben we alle merken, middelen en uitingen van Damsté tegen het licht gehouden en volledig gerevitaliseerd. We hebben samen strategische keuzes gemaakt met betrekking tot het merkportfolio (welke merken voeren we en in welke mate zijn deze visueel aan Damsté gelieerd?) en een pay-off ontwikkeld; Oprecht het best. 

 

Genoeg gepraat, tijd voor actie

Maar een goed merkverhaal maakt pas echt het verschil waneer het wordt doorvertaald naar merkgedrag. Van bloggende, kennisdelende advocaten en notarissen in een online kennisbank tot aan een superfrisse wervingscampagne; zo zorgen we er samen met Damsté voor dat (potentiële) klanten tijdens elk contact met Damsté het merkverhaal ervaren.

Meer Damsté?

Oprecht het best?

Wil je meer weten over hoe we het merkverhaal van Damsté scherp hebben gekregen? En hoe we dit hebben vertaald naar concreet gedrag van medewerkers? We zijn dol op digitale post, dus leef je uit. Of bel ons gewoon even, dan leggen we het je graag uit.