
Leadax takes the lead
Nu is een merknaam ontwikkelen altijd een uitdaging, maar voor een product dat zijn eigen productcategorie creëert ligt de lat nog een stukje hoger. We moeten de doelgroep én bekend laten worden met de merknaam én met de nieuwe productcategorie.
Uiteindelijk kwamen we tot de conclusie dat de merknaam stoer en robuust moest klinken, maximaal twee lettergrepen mocht bevatten en ook (in)directe een link moest leggen lood. Zo positioneren we het nieuwe product op een logische plek in het hoofd van de doelgroep: Leadax.

Visuele identiteit
Nu is een goede merknaam minstens zo belangrijk als de manier waarop je ‘m vorm geeft. Sterke typografie met een vleugje rond en een stevig kleurpalet geven Leadax de uitstraling die het nodig heeft. Gecombineerd met de pay-off, Leadax takes the lead, leggen we weer de link met lood, maar vooral de voorsprong die Bitufa pakt op alle concurrenten.

Een voorsprong die we onomwonden onder de aandacht brengen via advertenties, brochures, beurzen en de website. Want als Leadax lichter, goedkoper en duurzamer is, waarom zou je nog voor een ander product kiezen?





Meer Leadax?
Neem dan een kijkje op www.leadax.com, bezoek ze op één van de vele internationale beurzen of natuurlijk in de professionele bouwmarkt. Leadax. Takes the lead.
Meer weten?
Wil je meer weten over ons werk, hoe we het aanpakken en/of wil je gewoon iets kwijt? We zijn dol op digitale post, dus leef je uit.