Merkstrategie Universiteit van Nederland

Achtergrond

De beste colleges van de beste wetenschappers van Nederland online. Voor gratis. Op internet. Dat is in het kort het idee achter de Universiteit van Nederland, een initiatief van onze vrienden Alexander Klöpping en Marten Blankesteijn. Want waarom zou je inspirerende colleges binnen de vier muren van een collegezaal houden?

Precies, waanzin. Dus hebben wij vanaf het begin meegedacht, en doen we nog steeds, over hoe de Universiteit eruit moet zien. Van een pakkende naam en passende huisstijl tot aan hoe de Universiteit colleges online gaat aanbieden uitgewerkt in wireframes voor de soon to launch website.

De eerste opnames staan met Prof. dr. Erik Schreuder over het brein staan inmiddels gepland voor half februari in Paradiso Club AIR en vanaf september 2013 kun je dagelijks genieten van 15 minuten college. Voor gratis. Op www.universiteitvannederland.nl.

 

Details

Klant Universiteit van Nederland
Vaardigheden Strategie, merknaamontwikkeling, identiteit

 

 

Ook een merkstrategie?