Selecteer een pagina

Website & nieuwsbrief
Pensioenfonds Yara

Pensioenfonds Yara wil in de nabije toekomst vaker digitaal én gesegmenteerd communiceren met haar deelnemers. Een 25-jarige heeft immers een compleet andere informatiebehoefte dan een 60-plusser die de pensioenleeftijd nadert. 

Daarom hebben we in opdracht van Towers Watson voor pensioenfonds Yara een nieuwe website ontwikkeld en starten we in 2015 met de ontwikkeling en verzending van digitale nieuwsbrieven.

Een goede website is méér dan alleen een digitaal visitekaartje waarop je jezelf presenteert. Het is een digitaal thuishonk dat marketing- en communicatie-inspanningen slim met elkaar verbindt en je helpt doelstellingen te realiseren en doelgroep(en) optimaal te bedienen. 

Tijdens een kick off hebben we aandacht besteed aan deze doelstellingen en verwachtingen. Wat willen wij communiceren en wat zijn de verwachtingen van de gebruikers? De uitkomsten hebben we verwerkt in een prototype van de site: schetsen van de belangrijkste pagina’s van de website.

Het resultaat

Een spiksplinternieuwe website waar pensioenfonds Yara trots op is. High fives everyone!

Spotlights

Soms is nieuws zo belangrijk dat niemand het mag missen. Daarom hebben we spotlights geïntroduceerd. Hiermee kan Yara eenvoudig belangrijk nieuws extra onder de aandacht brengen.

 

Wijzigingen

Veel mensen zoeken contact met hun pensioenfonds wanneer ze vragen hebben over wijzigingen in hun persoonlijke situatie. De meest gestelde vragen zijn ondergebracht in een overzichtelijke vraagbaak.

 

Nieuwsbrieven

Begin 2015 start Yara met verzending van digitale nieuwsbrieven. Deze kunnen eenvoudig qua inhoud én frequentie worden afgestemd op de ontvanger. Een 25-jarige heeft immers een compleet andere informatiebehoefte dan een 60-plusser die de pensioenleeftijd nadert. Zo wil Yara slimmer en gerichter met haar deelnemers communiceren.

Meer weten?

 Meer weten over hoe wij pensioenfondsen helpen met digitaal communiceren? Neem contact met ons op of stuur ons een bericht: