Verzekerd van zorg bij de ZGT

Het is alweer eind van het jaar en dat betekent dat we ons allemaal weer mogen verdiepen in de zorgverzekering. Maar hoe zit dat ook alweer? Waar moet je op letten? Wanneer moet je opzeggen? Hoe stap je over? Hoe zat het ook alweer met vrije artskeuze? Kan ik nog bij m’n vertrouwde ziekenhuis terecht?

Lees meer

Sheltersuits van Hibernate

De Sheltersuit Foundation is een initiatief van Bas Timmer en Alexander de Groot. Samen met vrijwilligers, stagiaires én vluchtelingen ontwikkelen en produceren ze speciale pakken voor thuislozen. Sheltersuits zijn water- en winddicht, zitten knettercomfortabel en worden dankzij sponsoren gefabriceerd van het allerbeste materiaal. Dankzij donateurs worden sheltersuits ook nog eens gratis verstrekt, zodat zo min mogelijk thuislozen komende winter in de kou hoeven te overnachten.

Lees meer

Nieuwe website Pieter van den Hoogenband

Dat we van sport houden mag geen verrassing zijn. Niet alleen met onze eigen cycloclub, maar ook omdat we nu naast Annette Gerritsen en Femke Heemskerk ook Pieter van den Hoogenband aan een nieuwe website hebben geholpen.

Lees meer

Ziekenhuisgroep Twente zet in op veiligheid

Wij gaan aan de slag met de ontwikkeling van een interne campagne die als doel heeft om thema’s op het gebied van kwaliteit en veiligheid structureel onder de aandacht brengen van de ruim 4.000 zorgprofessionals die in het Ziekenhuisgroep Twente werkzaam zijn.

Lees meer

Silk-ka naar de next level

Wij gaan, samen met Morskieft Ontwerpers, de komende tijd Silk-ka adviseren op het gebied van merk- en marketingstrategie, waaronder de ontwikkeling van een duidelijke merkstructuur en een nieuwe visuele identiteit.

Lees meer

Het stedelijk karakter van Twente

Na een brede bureauoriëntatie en een pitchopdracht hebben de Twentse partners gekozen voor de combinatie EPIC & Morskieft Ontwerpers. Onder het motto van ‘Vrij genieten van … in Twentestad’ gaan de drie gemeenten met hulp van ons werken aan continue zichtbaarheid en het positioneren van Twente als dé logische optie voor een weekendje weg.

Lees meer

Het einde van de homepagina

Vorig jaar al in het NYT innovatierapport en ook uit statistieken blijkt het steeds vaker: de homepagina is niet langer dé ingang voor je bezoekers.

Lees meer

Aan de slag voor Damsté advocaten en notarissen

Ondernemerschap en creativiteit zijn misschien niet de eerste termen die bij je opkomen bij advocatuur en notariaat, maar bij Damsté weten ze niet beter. Daarom zijn we razendenthousiast om Damsté de komende periode te mogen adviseren op het gebied van hun merk- en marketingstrategie, waaronder de ontwikkeling van een fris merkportfolio en de daarbij behorende nieuwe visuele identiteit.

Lees meer

Digitaal thuishonk voor Yellowlane

EPIC ontwikkelde voor Yellowlane de nieuwe website waarbij sport van je scherm afspat. Natuurlijk mede dankzij de prachtige fotografie, maar ook door de presentatie van de verhalende cases

Lees meer

PLEK in de Tubantia

Niks leuker dan wanneer een initiatief wordt opgemerkt door de pers zélf. Daarom mocht Rob afgelopen week ons main sideproject PLEK pluggen in de TC Tubantia.

Lees meer

De opmars van illustratie en animatie

Animaties. Explanimations. Infographics. Datavisualisaties. One-page explainers. Geen gebrek aan superhippe benamingen, maar het komt allemaal neer op een vorm van illustratie en animatie. Maar waarom kies je voor illustratie en animatie en hoe pakken wij zoiets aan?

Lees meer